{Branding & Design}
Uitdaging:
Niet alleen toeristen aantrekken tijdens de zomermaanden.
Aanpak:
We creëerden gerichte evenementen en campagnes met aantrekkelijke content en aanbiedingen.
Resultaat:
Een hogere omzet niet alleen tijdens het zomerseizoen en meer engagement op social media.
{Branding & Design}
Uitdaging:
SnoepCircus is een nieuwe speler op de “letterlijke” markt en zocht een opvallende stijl waarbij plezier en fun de hoofdfactoren zijn.
Aanpak:
We hebben een compleet branding traject uitgevoerd, een logo, kleurenpalet en visuele richtlijnen. Waarbij ze de keuze hadden uit twee unieke routes.
Resultaat:
Een opvallende eigen communicatie die van veraf duidelijk vertelt wat het doet.
{Branding & Design}
Uitdaging:
Stand up in de crowd! Een nieuwe sportschool in een klein dorp. Hoe kunnen we opvallen op onze eigen luxe manier?
Aanpak:
We hebben een compleet branding traject uitgevoerd. Een eigen passende complete huisstijl, van offline tot online hebben we alles aan gepakt. in samenwerking met Canned Rainbow en Simpres.
Resultaat:
Een herkenbare betrouwbare stijl en communicatie waar de eigenaren nog lang mee door kunnen werken.
{Branding & Design}
Uitdaging:
Aanpak:
Resultaat:
{Branding & Design}
Uitdaging:
Het Happiness Concept wilde structuur in hun activiteiten brengen en meer rust in hun planningen creëren.
Aanpak:
We ontwikkelden een maandelijkse activiteitenkalender en een strategisch communicatieplan.
Resultaat:
Eenduidige communicatie naar klanten en een efficiëntere interne organisatie.
{Branding & Design}
Uitdaging:
NOFLIK wilde hun marketingkalender uitbreiden om gezinnen te bereiken zonder hun focus op kwaliteit te verliezen. Daarnaast is er de ambitie om een jaar rond open te zijn in plaats van alleen een zomerseizoen.
Aanpak:
We hebben een jaarplanning gemaakt die gericht is op de doelgroep, met seizoensgebonden campagnes en samenwerkingen met lokale evenementen.
Resultaat:
Een toename in gezins reserveringen en een verbeterde merkconsistentiegedurende het jaar.