Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Branding & Design
Uitdaging:
SnoepCircus is een nieuwe speler op de “letterlijke” markt en zocht een opvallende stijl waarbij plezier en fun de hoofdfactoren zijn.
Aanpak:
We hebben een compleet branding traject uitgevoerd, een logo, kleurenpalet en visuele richtlijnen. Waarbij ze de keuze hadden uit twee unieke routes.
Resultaat:
Een opvallende eigen communicatie die van veraf duidelijk vertelt wat het doet.
Branding & Design
Uitdaging:
Stand up in de crowd! Een nieuwe sportschool in een klein dorp. Hoe kunnen we opvallen op onze eigen luxe manier?
Aanpak:
We hebben een compleet branding traject uitgevoerd. Een eigen passende complete huisstijl, van offline tot online hebben we alles aan gepakt. in samenwerking met Canned Rainbow en Simpres.
Resultaat:
Een herkenbare betrouwbare stijl en communicatie waar de eigenaren nog lang mee door kunnen werken.
Branding & Design
Uitdaging:
NOFLIK wilde hun luxe uitstraling versterken met een vernieuwd visueel ontwerp.
Aanpak:
We hebben stijlvolle menukaarten, advertenties en website-elementen ontworpen die de kwaliteit van het restaurant weerspiegelen.
Resultaat:
Een verhoogde merkbeleving en positieve feedback van klanten.
Branding & Design
Uitdaging:
Het Happiness Concept zocht een visuele identiteit die zowel toegankelijk als professioneel oogt.
Aanpak:
We hebben een complete rebranding uitgevoerd, inclusief een nieuw logo, kleurenpalet en visuele richtlijnen. In samenwerking met Flors (bedrijf nog benoemen)
Resultaat:
Een herkenbare en frisse uitstraling die goed aansluit bij hun doelgroep.
Strategie & Advies
Uitdaging:
We openen in 3 maanden onze nieuwe sportschool. Hoe gaan we in de eerste maand met een knaller live?
Aanpak:
We hebben hier als eerste alles in kaart gebracht, van signing, online en offline zichtbaarheid. Op basis van een duidelijke doelgroep bepaling een plan gepresenteerd en uitgevoerd. We hebben gekeken naar budget en inzet ten opzichte van de tijd tot de opening.
Resultaat:
Een helder plan en inzicht in de kosten waar de eigenaar mee aan de slag kon op basis van de wensen en eisen. Waarbij binnen 3 maanden het gewenste leden aantal al was bereikt.
Strategie & Advies
Uitdaging:
Het Happiness Concept wilde structuur in hun activiteiten brengen en meer rust in hun planningen creëren.
Aanpak:
We ontwikkelden een maandelijkse activiteitenkalender en een strategisch communicatieplan.
Resultaat:
Eenduidige communicatie naar klanten en een efficiëntere interne organisatie.
Strategie & Advies
Uitdaging:
NOFLIK wilde hun marketingkalender uitbreiden om gezinnen te bereiken zonder hun focus op kwaliteit te verliezen. Daarnaast is er de ambitie om een jaar rond open te zijn in plaats van alleen een zomerseizoen.
Aanpak:
We hebben een jaarplanning gemaakt die gericht is op de doelgroep, met seizoensgebonden campagnes en samenwerkingen met lokale evenementen.
Resultaat:
Een toename in gezins reserveringen en een verbeterde merkconsistentiegedurende het jaar.
Strategie & Advies
Uitdaging:
Bakker Vakkeuken wilde hun marketingstrategie verduurzamen en meer focus leggen op servicegerichtheid.
Aanpak:
We hebben een volledig strategisch marketingplan ontwikkeld met een duidelijke roadmap en meetbare doelen. Hierbij lag de nadruk op het presenteren van duurzame machines en het promoten van hun nieuwe expertisecentrum.
Resultaat:
Een heldere strategie die leidde tot een succesvolle presentatie tijdens bijvoorbeeld het HorecaEvenTT en een stijgende interesse in hun duurzame aanbod.